Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Πώς ξεκίνησαν όλα...

 Πριν λίγες μέρες και ενώ έκανα τον καθημερινό μου έλεγχο στο ηλεκτρονικό περιοδικό http://www.tlife.gr/ έπεσα πάνω σε ένα άρθρο με τίτλο " E-Diet: Το internet σε αδυνατίζει..." . Με το που ξεκίνησα να διαβάζω το άρθρο ο υπότιτλος  Blog it... lose it! αποτέλεσε το έναυσμα  για μένα να δημιουργήσω ένα ιστολόγιο τέτοιου τύπου μιας και το θέμα των κιλών το θεωρούσα πολύ προσωπικό για να το βγάλω και στο ίντερνετ. Τέλως πάντων για μένα θα μιλήσω άλλη φορά αναλυτικά σκοπος της ανάρτησης είναι να ευχαριστήσω και παράλληλα να συγχαρώ τη δημιουργό του http://adunatisma.wordpress.com/ τόσο για το θάρρος της όσο και γιατί με ενέπνευσε να ακολουθήσω το παράδειγμα της και να φτιάξω το ηλεκτρονικό αυτό ημερολόγιο διατροφής .'Οσοι δεν ενδιαφέρονται για αυτά που γράφω ας προχωρήσουν σε άλλη σελίδα όσοι όμως αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα μπορούμε να συζητάμε και να επικοινωνούμε. Εύχομαι η προσπάθεια μου όχι μόνο να αποδώσει καρπούς αλλά και να δώσει και σε άλλες κοπέλες και γυναίκες το κουράγιο και την ώθηση να την ακολουθήσουν...
Θα τα λέμε, 
Μαρία Κ.

5 σχόλια:

  1. Μικρή μου φίλη σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την αναφορά στο μπλογκ μου. Σου εύχομαι να τα καταφέρεις και να φτάσεις στον στόχο σου, τώρα που είναι νωρίς. Στην ηλικία σου όταν ήμουν έκανα δίαιτες δικής μου έμπνευσης και μη φανταστείς ότι υπήρξα ποτέ αδύνατη. Παχουλή ανέκαθεν ήμουν και παραμένω! Βάλε και τη μαμά για σύμμαχο εκτός απ'το μπλογκ σου. Να ξέρεις ότι ο αγώνας είναι δύσκολος. Κουραστκός ίσως να μη σου φανεί, γιατί κάποτε κι εγώ έτσι το είχα δει και με είδα για πρώτη φορά στα αδυνατά μου και δεν το πίστευα τι είχα καταφέρει. Το ότι δεν κατάφερα να κρατηθώ στα κιλά που ήμουν, είναι άλλη ιστορία. Αυτά τα λίγα!

    Καλή αρχή και για οποιαδήποτε απορία έχεις, μπορείς να περνάς και από μένα να τα λέμε!

    Πολλά φιλιά! Μάρ σι (Μαρία με λένε κι εμένα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ Μάρσι μου :) Το μπλογκ ειναι πάντα ανοιχτο για σένα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κοριτσια πολύ ενδιαφερουσα η προσπάθεια και στο εξωτερικο ήδη είναι μόδα....καλή επιτυχία, όλα μια απόφαση είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι επίσης 17 και έχω δοκιμάσει ούτε και εγώ ξέρα πόσες δίαιτες…
    Το τελευταίο δίμηνο προσπαθώ ξανά και εγώ να αδυνατήσω. Συχνά χάνω την θέληση και το κίνητρο μου, αλλά βλέποντας στο blog πως υπάρχουν παρά πολλοί άνθρωποι που περνούν τον ίδιο αγώνα όπως και εγώ, μου δίνει πίσω την χαμένη μου θέληση! Great blog Μαράκι και καλή επιτυχία και σ’ εσένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ είμαι 18 και με διαίτα έχω καταφέρει να φτάσω στα 54 κιλά απο 77 με διετολόγο πάντα ελπίζω να φτάσεις και εσύ το στόχο σου :)καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή