Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Κυριακή-Δευτέρα

Κυριακή
Πρωινό:1 μπολ γάλα με δημητριακά
Μεσημεριανό: 1 φιλετο κοτόπουλο(ψητό) και σαλάτα αγγούρι
Βραδυνό: Πατάτα βράστη με αγγούρι

Δευτέρα
Πρωινό:-
Μεσημεριανό: 2 κομμάτια πίτσα (σπιτική) και πατάτες τηγανητές[ντροπή και αίσχος έχω να μου πω]
Απογευματινό:1 ροδάκινο
Βραδυνό: Πατατοσαλάτα

Επιτέλους ΦΡΟΥΤΟ .... Εξιλεώθηκα για την "ατασθαλία" του μεσημεριού(Δευτέρα). Μια φίλη της μάνας μου μου είπε ότι το ξεφούσκωμα φάνηκε στο πρόσωπο μου.Το Σάββατο που βγήκα όπως γυρνούσα μου την έπεσε ένας ωραιούλης τύπος μόνο που  ήταν πολύ ευθύς και  απότομος καθώς έρχεται μπροστά μου στη μέση του δρόμου και μου λέει "Είσαι πολύ όμορφη, θα μου πεις το όνομα σου;" φυσικά σαν κλασικό λιοντάρι αφού δεν μου άρεσε ο τρόπος του και η φάτσα του  του το έδειξα με αρκετή ειρωνεία με αποτέλεσμα να φάει τη χυλόπιτα του ΑΛΛΑ το θέμα είναι οτι αυτο μου ανέβασε το ηθικό ( σε ποια δεν θα το ανέβαζε άλλωστε;;) και τώρα συνεχίζω με ανανεωμένη αυτοπεποίθηση και περισσότερη θέληση.Είναι ωραίο όταν προσπαθείς κάτι το σύμπαν να "συνωμοτεί" και να σε ενθαρρύνει :) Thank you stranger!
Θα τα λέμε...
Μαρία Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου